Sidospel

Det var något i hennes lek med oss allihop som var oemotståndligt. Hur jag visste att hon kunde ljuga mig rätt upp i ansiktet, eller berätta sanningar förklädda till skämt som ingen kunde ta till sig, men att jag ändå gjorde allt hon sa åt mig. Den första gång vi låg med varann, hemma hos mig, hade vi precis hunnit klä oss, få bort rodnaden på våra kinder och rufset i håret bara minuter innan min flickvän Catharina klev in genom dörren. Min panik kändes uppenbar, men hennes nonchalans tog på något sätt död på skräcken innan den hann ta överhanden.

”Har du varit här länge?” log Cathy mot henne, medan hon satte på tevatten till oss alla tre.

”Jag kom precis”, blev svaret, levererat med ett lika stort leende.

Och det var sant, fast vi hade varit i lägenheten i två timmar. Jag tror det var då jag förstod att jag var fast. Jag ville höra henne flämta igen, känna spasmerna skaka kroppen under mina fingrar och se förlusten av kontroll som var så sällsynt för henne, och veta att det var jag som hade fört henne dit. Hon stannade i två timmar till, och jag fick sitta och se henne förföra Cathy med nyfikna frågor och uppmuntrande komplimanger samtidigt som jag inte kunde sluta tänka på att hon aldrig satte på sig trosorna jag klädde av henne tidigare, hur våt hon hade varit och att jag inget hellre ville än att lyfta upp hennes kjol en gång till, där på soffan. Jag skyllde min tankspriddhet på jobbet, och de skrattade gemensamt åt mig när jag gav förvirrade svar. När hon skulle gå och Cathy gick på toaletten så tog hon min hand och förde upp den under kjolen, i hallen precis utanför toalettdörren. Hon var lika våt som innan, och de två fingrar hon lät mig pressa in i henne fick jag gömma i fickan när Cathy kom ut från badrummet och hon höll på att klä på sig ytterkläder. Hon kramade oss båda, och när hon hade gått var den enda anledningen till att min egen upphetsning inte avslöjades att Cathy tryckte sig mot mig och viskade att hon ville att jag skulle ta henne hårt, nu, fort. Hon var också påverkad. Vi hade ett av våra bästa knull den kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0